God morgon!

Om en kvart ska jag börja klä på Charlie för förskolan. just nu sitter han på sitt rum och leker. Idag vaknade han innan jag väckte honom vilket innebär att nu sitter vi i skiten ;) I lördags gick han upp sju och i söndags halv sju så nu har han lärt sig minsann!

Charlie går på två olika avdelningar. Vi kan kalla dom avdelning A och avdelning B. A går han på varje dag, men den är bara öppen mellan 8-15:30 typ. Resten av tiden får han gå på avdelning B. Det brukar inte vara några problem med att gå på avdelning B på eftermiddagen, men han har varit lite ledsen dom gångerna han lämnats där på morgonen. Men nu när han blivit lämnad där i en och en halv veckas tid så är han inte det längre. Igår gjorde vi som vanligt. Klädde av oss på avdelning A, han ville självklart in, men det var bara att ställa honom i korridoren så sprang han till avdelning B. Så nu är det toppen! Känns mycket skönare att lämna honom då.

Igår höll jag i två lektioner och idag ska jag hålla i en :-D Superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0