Galen och illamående

Cirkulerar nu en kedjestatus på Fejjan. Och jag mår illa. Det handlar om barnmisshandel (och jag hoppas att det är hittepå och inte på riktigt). Jag tänker inte skriva den här för alla har säkert redan läst den. Jag blir bara illamående. Jag är ung och dum, i min värld fungerar det att blunda och sen är allt bra igen. Jag vet att barn blir misshandlade och jag skulle vilja göra allt för att dom ska slippa det. Men jag vill inte tänka på det egentligen... Varje gång jag läser den där statusen så vill jag gå in till en sovade Charlie, krama honom och lova att om någon slår honom någon gång kommer jag slå tillbaka tusenfallt.

jag skulle också vilja kopiera statusen, men mitt psyke pallar inte. Fick för ett tag sedan ett kedjebrev om ett misshandlat barn. Var illamående flera timmar. Såg en film som handlade om ett barn som blev misshandlat, usch jag mådde dåligt flera dagar efteråt. Därför kopierar jag inte statusraden. Jag är emot barnmisshandel det är jag. Men jag kan inte... Men kommer någon med något konkret jag kan göra för att rädda bara ett enda barn så ska jag göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0