dags att sova

det är nog dags att sova. Har varit en jobbig dag idag. upp tidigt, åka buss långt, sitta ned en hel dag, åka buss långt och sen komma hem. Men nu är mitt hjärta helt igen, Charlie är hemma :D Nu ligger han iofs och sover, men hemma är han! Jag hatar att vara ifrån honom, men ibland så måste man.

Imorgon ska jag till min VFU skola. Tjoho. ska höra med Helena om jag kan snatta samlingen av henne på måndag :D Jag vill verkligen göra så mkt jag kan! Sen på lördag morgon får Peter åka iväg och handla ingredienser till julbaket jag ska göra. Sen åker han på kalas och då hinner jag kanske göra kladdkakan, men knäcken, ischokladen och fudgen får nog vänta tills lillplutt sover för kvällen sen ! Men ja. Baka ska jag göra iaf :D Mums :D

Men nu ska jag sova. Jag är supertråkig och sover skittidigt, men ja, sån är jag! Iaf när jag har Vfu och går upp kl halv sex. Jag behöver min sömn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0