Dagen so far

Charlie vaknade först i morse som vanligt på "helgen". Ja ni hörde rätt, jag tog helg igår efter tentan och Peter igår kväll, så ja. Idag är helg för oss. Iaf, han vaknade först och vi gosade lite allesammans i den stora sängen innan det var dags att äta frukost. Brödet var slut så det blev gröt. Charlie fick av sin gröt för han tycker inte om havregrynsgröt medan peter gjorde just sån ;) Men när både Charlie och Peter ätit upp passar Charlie på att sno pappas tallrik :)



Sen började jag skriva inköpslista för nästa helg (då det blir storhandling än en gång ;P) och Charlie vill väldigt gärna skriva han också. Så han får då ett papper och en penna (ja, pojken ska få kritor jag löver ;) )



Åh så fiiiint det blir :) Sen gick han runt såhär, precis som vanligt på morgonen :)



Plus att jag hittade en bild på hur han hjälpte pappa att dammsuga (funderar allvarligt på att ge honom en dammsugare i julklapp för han tycker om att sopa och dammsugaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0