Barnledig

Det är så tyst här hemma. Det är bara jag och katterna. Charlie är hos sin farmor. För imorgon ska jag till Örebro på något lärarseminaruim som vår kursledare bestämt. Iaf, bussen får 06:50 från busstationen. Förskolan öppnar 06:30. för att hinna skulle jag får typ kla av Charlie ytterkläderna utanför förskolan, springa in klockan halv sju när dom öppnar, kasta in honom på avdelningen och stressa till busstationen. Men, skulle en enda sak gå fel skulle jag kunna missa bussen. Så ja, han fick åka till farmor. Lika bra det, för att han kanske skulle få gå en heldag på förskolan och det tycker han inte är så superskoj.

Imorse var vi väldigt trötta. Charlie vaknade mitt i natten och fick komma in till mig. När klockan ringde hörde han det inte. Inte andra och tredje gången heller (ja, jag är en snoozare). Fick nästan ta upp honom ur sängen och skaka liv i honom. Nej, såklart skojjar jag. Men trött var han.

Finns inte mkt att säga om dagen. Vi har haft temadag på skolan jag har VFU på. Jag pratar inte allt för mkt om vad som händer i skolan pågrund av sekretessen. Jag vet vad den går ut på, jag vet att jag får säga: "En elev...", men för att inte säga för mycket pratar jag bara med Peter om vad som händer i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0