Advent?

Det måste väl vara advent snart eller? Åh den 28:e! Då ska jag ha julpyntat lite (iaf fått upp ljusstakarna och adventsljusstaken) och bada saffranskladdkaka med vitchoklad (jag menar, hur gott låter det inte?). Knäck vore också gott. Pepparkakor köper jag nog, det är fööör jobbigt att hålla på med själv. Tänker nog däremot köpa dom färdiga hjärtana med hål i och dekorera för upphängning :-D

Hm ja. För en gångs skull ser jag verkligen fram emot julen som sådan. Synd bara att det inte blir någon gran det här året. Vi har en men jag orkar inte hålla koll på Charlie det här året. Det blir lättare nästa år tror jag. Just nu har Charlie en testing period och att då ta upp en gran med lysande lampor och roliga kulor i vore ju som att be om att få säga "nej, ajajaj, nej" hela julen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0