Vad önskar sig Charlie?

igår frågade mamma vad charlie vill ha när han fyller år. Hm, lätt att tänka ut det med en grabb som Charlie :P Jag kommer allvarligt talat inte på något. Mer än vad han inte önskar sig. och det är leksaker med högt ljud. bara lite ljud är okej, men när det blir för högt vill han inte leka med det (och nej, det är inte mamma som säger så för hon tröttnat på oljud). Gosedjur har han lite väl mycket av så det hinner han nog inte leka med, men vill man köpa det så gör man, han tycker ju om gosedjur, men det kanske dröjjer ett år innan han hinner leka med det :) 

Han har dåligt med "sommarkläder" så vill man får man gärna köpa sommarkläder i storlek 80. (köper ni från HM spara verkligen kvittot för dom är knepiga i storlekarna). Då menar jag kortärmade, linnen eller tunnare byxor. Charlie får mycket kläder gratis av Lucas och Lukas, men tyvärr är det fel årstid på dom ibland :-D

Annars, mitt enda tips är att gå in på en leksaksaffär och välja en leksak där det står 1+ på. Något bättre kan jag i nuläget inte komma på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0