Tröttsamt

Otroligt tröttsamt att sitta och läsa på fl. Familjeliv alltså. En person startade en tråd om att lchf skulle vara dåligt. om jag fattat rätt går det ut på att man ska äta lite kolhydrater och mer fett. Då svarar flera personer att dom mår bättre av det och att det finns forskningsresultat som visar att det inte är farligt. Fortfarande vägrar trådstartaren att lyssna. Självklart ska man kritiskt granska allt, men ibland går det till överdrift. Jag skulle inte palla lchf, jag tycker om för mycket som man ska låta bli och jag tycker om för lite av det man ska äta ;) Däremot tror jag det fungerar för vissa. Där nöjer jag mig. Låt alla göra som dom vill. Trött på folk som inte kan förstå att alla har olika sanningar. T. ex jorden är rund. Det ÄR en sanning, det vet vi. Däremot tycker jag inte om lever. Det är MIN sanning. Sen finns det många som tycker om lever, det är DERAS sanning.

Jag har varit till ICA. När jag gick ned till källaren så var det kolsvart där så jag vågade mig inte ned tillbaka med vagnen så den står i hallen nu :P Är man mörkrädd så är man. Tänker ta kort på den så jag kan lägga upp bilder. Har ju redan visat bild, men tänkte att ni kanske ville ha en på MIN vagn :D Eller ja, Peters vagn för det var han som köpte den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0