Tidelag

Det fanns en grupp på facebook som var emot en blogg som handlade om en tjej som hade sex med hundar. Självklart gick jag med i den gruppen. Jag förstår inte hur tidelag kan vara lagligt. Vi har en massa olika lagar kring sex annars. Man får inte ha sex med barn, man får inte ha sex med någon som inte vill, man får inte taffsa på någon som inte vill osv. Men djur är det helt okej att ha sex med sålänge dom inte skadas. Jag anser att det borde vara olagligt med den anledningen att man inte kan avgöra om djuret vill eller inte vill. Och hur kan det komma sig att folk tillåter henne göra detta med deras hundar? Nej usch. Olagligt är vad det borde vara.

Kommentarer
Postat av: iidaa

Jag gick oxå med i gruppen och jag blev äcklad, jag fick kväljningar när jag gick in på hennes blogg och såg bilderna när hon sög av hunden (!!!)

2010-05-03 @ 22:07:21
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Grattis till er båda. Facebookgruppen slutade sina dagar med att vara för tidelag.

2010-05-06 @ 16:01:40
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0