Stan och ensamtid

Idag klockan 11 åkte jag till stan, lämnade grabbarna hemma ;) Blev arg när jag insåg att inget öppnade förens 12. Jag kollade på Internet igår när Mitt I City öppnade och det stod 10, men antar nu i efterhand att dom menade att Konsum öppnade då. Så då gick jag och åt istället. I lugn och ro, det ni! Maten hann t. om att kallna! Tjoho.

Först skulle jag leta reda på en laddare till Peters dator, han ska ha så han kan ladda ned i bilen eftersom han är ute och åker mkt och får stanna och sova ibland. Då kan det vara skönt att se lite på en film eller så innan man somnar. Men till just hans dator fanns det ingen. Då letade jag efter en bikini istället. Jag tycker om variation, så jag köper billiga bikiniasar varje år istället för att köpa en dyr var tredje. Gina Tricot hade bara tråkiga och på HM fanns det bara en som skulle passa mig och den var grå. Sommrigt värre ;) Men lindex hade som tur var en snygg och billig. 99 kr för båda delarna :D Den här blev det:


Jag är nöjd i alla fall :D

Sen kollade jag runt på massa olika saker. Hittade t. ex en affär vi ska in i när jag har med Charlie, nämligen Vincent Shoestore. Såg fina skor och så, men jag köper inte sånt utan att han är med :D Hittade även fina skor till mig själv, men inte sånna som jag behöver. Jag behöver ett par skor som är lätta att ta på, passar till byxor och är bekväma. Får kolla vidare på det när jag har mer pengar. Svårt att få skor med dom önskemålen för 300 kr ;)

Sen tröttnade jag på allt. Ryggen gjorde ont och jag hittade inget jag ville ha :D Så då åkte jag hem och gosade med prinsen. Nu är han och Peter till Peters mormor och hälsar på. Så jag ska nog vila lite innan jag går till affären och köper godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0