Snel Katt

Jag har snälla katter (någon som minns snel hest?:P). Dom påminner mig om saker hela tiden. T. ex kanske spiller dom ut något på bordet när dom tycker att jag borde torka av det. Idag var det duschen dom störde sig på så på något sätt fick dom (med största sannolikhet Turbo, Diesel är bara klumpig inte smart) upp den där "silen" som sitter i hålet på duschen. Usch och fy! Jag har ju varit gravid, och efter en graviditet tappar man otroligt mycket hår. JAg vet nu vart det hamnade. Jag ska ärligt erkänna att jag har aldrig städat den där. Peter kanske har, eller ja, det vet jag att han har. Men ja, nu ska jag fan bättre mig. Nu ska jag ta den oftare! Hur ofta ska man ta den? varannan vecka? En gång i månaden? Jaja, jag kommer nog på något.

Turbo är faktiskt en väldigt smart katt. Igår vid tio tiden fick jag ett telefonsamtal ifrån vår granne (Jennie som bor tvärs över gatan). Då meddelade hon mig att katten är utanför toalettfönstret. Detta har hon redan ringt och sagt en gång förra året. Därför lärde jag mig då att man öppnar så lite som möjligt och sen låser fast fönstret. Nej, då hade katten fått upp spärren, vilket jag tycker är jobbigt som ändå är människa! Tack för den, då kan man inte vädra längre heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0