plupoäng till mig

Peter tog ned en massa kartonger från vinden och jag skulle gå igenom dom imorgon. HA! Redan gjort ;) Så pluspoäng till mig. Minuspoäng dock att det fortfarande finns 219 kartonger kvar på vinden eller nått :P Varför hamnar allt där för?

Charlie har blivit riktigt mammig vissa stunder. Speciellt när jag ska göra mat. Göttans. Idag ville han inte bli matad vid middagen så Peter la ut all hans mat på bordet så Charlie fick pilla själv. Sen fick man pilla in några bitar mat ibland. Viktigast är ju att han får i sig mat, sen om det betyder att Peter fick dra ett varv med dammsugaren så är det så det är.

Charlie och jag drog med oss J och gick ut i lekparken utanför hennes hus. Charlie gungade medan jag och J drack lite kaffe (som hon hade med). Sen gick vi en promenad in till centrum för att handla. Sen var det dags för Charlies mellanmål. Sen ganska direkt efter att Charlie somnade kom Peter hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0