Livet som sådant

Mycket att göra nu men ändå får jag inte tummen ur. Eller ja, jag har skrivit mina listor :P Mycket planering också för den delen. Hm, ja mycket tankar som går runt nu och några av er kanske inte fattar ett dugg vad jag skriver om :P Men det kommer hit också. Kan dock säga så mycket att det INTE handlar om uttökning av familjen. Så ingen får för sig något sånt.

Funderar på om man ska ge sig ut på en prommenix efter lunch. Synd om Charlie bara, det enda han tycker om ute är att gunga och det är ju bara kul i ca 10 min. åka ruschkana tycker han inte är superkul och försöker jag sätta honom i sanden skriker han. Så, ja. Gunga i tio minuter och sen vaddå? :P Tycker ändå bäst att gå ut efter lunch för han sover inte då (försökte men han blev omöjlig så det får vänta lite) plus att han bara ska ha frukt när man kommer hem, tar MAX 10 min att fixa, istället för mat som kanske tar en halvtimme.

Nu har vi ändrat om i matrutinen igen. förut åt han frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, mat, kvällsmat. Meeeen på senare tid blev det att han knappt åt av första mellanmålet och typ åt två skedar lunch. Så vi tog bort mellanmålet och har lagt lunchen tidigare istället och då äter han :D Lunchen ska ju ändå vara det största målet så det är ju ganska viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0