Hur njuta av vädret?

Ibland är jag ganska glad över att Charlie inte kan gå. Det finns liksom gräns för hur snabbt han kan ta sig fram. Meeen just nu önskar jag att han kunde gå så man kunde leka mer ute. Jag är inte direkt sugen på att låta honom åla i gräset med tanke på alla fästingar som kommit, plus att jag kan inte sätta honom ned i sandlådan för han äter upp sanden. Och alla vet ju vad katter gör i en sandlåda så han får verkligen inte äta sand :D

Att bara åka vagn tycker han inte är kul heller för den delen. Funderar på om man ska ta och gå ut runt ett tiden och leka i sandlådan en timme och sen när klockan är två får han mellis ute och sen får han sova i vagnen medan jag går en promenad. Så får vi frisk luft båda två. Vi får se. Men ut ska vi i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0