Godmorgon igen :)

Charlie sover dåligt på natten så igår tog jag krafttag. Han ska bara sova en gång om dagen. Mycket gnäll blev det, plus att jag la honom för tidigt på kvällen. Resluterade i att han sov 14 timmar. Får se om det blir bättre idag. Vill inte säga att han sov bra igår för mellan 18-22 både sov han och var vaken. Man hörde allt hur han pratade ibland ;) Om en timme ska vi iväg till öppna förskolan, får se vilka som är där :) Otroligt att han blivit så rörligt nu att man kan byta från babycafé till öppna förskolan. Otroligt att han fyller 1 om mindre än två månader! Flera gånger per dag tittar jag på honom och tänker "Tänk, det där kunde han inte för 10 månader sedan".

Min lata hjälplösa bebis har bytts ut mot ett barn med ett jävlaranama. Det är inte längre några skrik som betyder "Mamma hjälp mig" utan mer: "Jag vet att jag kan, men hur?". När jag gick i ettan läste fröken en bok för oss, den hette "Jag vill, jag kan, jag gör det". Det var en ko på framsidan. Mer minns jag inte, men det är precis så Charlie är nu :) Underbart att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0