God morgon

Ja nu är det morgon. Har varit uppe snart en timme. Sitter med en kaffekopp i handen för min sambo hade laddat kaffebryggaren :D Charlie leker på golvet, han ville INTE vara i famnen. Då gnällde han en massa. Tycker det är så kul att titta på honom för förut har han varit typ som "säger"(även om han inte kan prata) "Åh, jag når inte/kan inte hjäääääääälp mig". Det har alltså varit konstant gnäll. Sen tog vi bort gåstolen och han fick bli lite frustrerad och då blev han mer "Jag SKA nå, eller jag SKA klara det" och det är så mysigt.

3 gånger har han ställt sig på knä. Vi börjar närma oss nu :D Men jag förstår inte hur han orkar åla så mycket som han gör. Jag skulle inte ens palla att åla genom hallen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0