God morgon

Satt på bluebox.se igår och "internet fönstershoppade". Vore kul att ha typ 15 000 att spendera där ;) Nej men kul vore det :D

Charlie gick upp 06:30 i morse, med tanke på att han somnade 18:30 så är jag nöjd. Får se hur det blir idag ;) Tror inte det blir lika lätt att hålla honom vaken till lunch utan hjälp av öppna förskolan :-) Men jag var helt slut igår, kunde inte ens lyssna på när Peter pratade.

Och Peter kommer hem idag eftersom det är röd dag imorgon :) Och imorgon ska han och Charlie iväg några timmar. Synd att inte vi hade massa pengar för då skulle jag gå på stan under tiden. Plus att gå till typ McDonalds eller ja, vilken resturang som helst i stan för att få äta i lugn och ro! Tänk att få äta i 30 minuter! Det ska jag fan göra någon gång nästa månad. Nästan så jag skulle kunna tänka mig att äta rå fisk för att få äta i min takt. För just nu ser det ut såhär: en sked till Charlie, tre till mamma, en till Charlie, två till mamma och så håller det på tills jag ätit upp för tillslut blir han så otålig att skeden dröjer ens en sekund. Och jag kan inte äta innan honom för då vill han ha min mat och jag kan inte äta efter honom för då är han uttråkad. Så vi måste äta samtidigt ( och det är lika bra eftersom man som familj äter tillsammans).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0