Fortsätter drömma

Jag har hittat den perfekta sittdynan till Charlies nya vagn. Färgglad och grabbig på samma gång. Iofs hittade jag även ett tyg jag skulle vilja sy en dyna av, men tror det är bättre att köpa en och sen sy efter den en andra dyna :D Man måste ju variera sig. Sähär ser den ut i alla fall :


Supersnygg tycker jag :D Och färg behövs till en svart vagn. Peter tycker också om den, men det går nog vänta tills nästa månad :D

Charlies hosta är kvar och blir bara värre. Han drar alltid på hosta efter en förkyldning. Just idag kör jag alla knep som finns för att få halsen att må lite bättre. Men vad finns det egentligen att ge? Att ge te känns lite tidigt och glass är ju inte nyttigt... Jaja, imorgon är det jag som ringer till vårdcentralen. Jag ska till en läkare och h*n ska skriva ett recept på hostmedicin för som det är nu vaknar han av att han hostar. Så fan ta läkaren om h*n säger att det inte är någon fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0