Födelsedagar

Nu börjar det bli jobbigt här... i lördags fyllde farmor (svens mamma) 85. Så då åkte vi och firade henne. Idag fyllde min styvmamma år så vi åkte och firade henne lite smått. Sen snart fyller lillasyster år. Det var maj det. I juni är det min syster (som dessutom i samma veva blir klar med sin sjuksköterskeutbildning, Tummen upp för det). Sen är det Peters mormor, följt av Peters mamma och avslutas som sig bör med vår lilla plutt Charlie. Det var juni det!

Sen i juli är det min låtsaspappa och min systers make. Även Peters svåger fyller i juli. Och sen kommer agusti med min mamma och mormor som ska firas! Sommaren är jobbig för oss, Peter brukar alltid hävda att han blir smalare på sommaren för att han älskar att bada och då simmar en massa. Jag däremot går nog upp några kilo av all tårta ;)

Nu dessutom är det bestämt vilka datum Charlie kommer att firas. Eftersom jag har stor familj så väljer vi för Charlies skull att dela på kalasen. Det blir nog för mycket för honom med alla på en gång. Så min familj kommer att fira honom här och sen kommer han ha ett kalas hemma hos farmor och farfar. Detta för att Peters mormor ska kunna vara med och fira, hon kommer inte upp för alla trappor. Om några vänner vill vara med på något av kalasen får ni höra av er. Vi kommer inte ha ett speciellt kalas bara för vänner för det blir för mycket. Ni får helt enkelt komma det datum/plats som passar er. Och inbjudan kommer när vi kommit överens om tid och så :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0