Dagen

Ja, Charlie gick upp vid halv åtta tiden kanske. Sen klockan nio somnade han. Vet inte hur vi någonsin ska kunna få till vila en gång om dagen för han är jättetrött vid nio-tio tiden. Så ja... Ett senare problem kanske.

Sen åt vi lunch och det gick smidigt. Självklart blev han jättetrött en timme innan han skulle sova på eftermiddagen och om han får sova för tidigt blir det en vääääldigt lång kväll :P Tillslut gick det bra :D Sen efter han vilat kom Peter hem. Så då tog han hand om Charlie medan jag gjorde maten. Självklart hade jag fel inställning på ugnen så det blev kall couscous, med kall sås och torr kyckling. Om någon nu ville veta :P

Innan maten hade jag och Peter ätit lite Ballerina-kakor. En låg kvar i förpackningen. På något sätt kom den ned på golvet. Charlie åt för glatta livet vilket vi upptäckte i samband med att han stoppade in sista biten i munnen. synd att vi inte tog kort på röran han skapade :P Choklad ÖVERALLT!

Sen fick jag gå till ICA så Peter kunde få mjölk i kaffet (vad gör man inte för att komma ur lägenheten?). Passade på att köpa ett lok till Charlie. Den tyckte han om, jag hann knappt få av lappen innan han ville ha den :D

När Charlie somnat så passade Peter också på att lägga sig. Han behöver all sömn han kan få. Jag borde också gå och lägga mig, men jag vet inte. Jag orkar bara inte. Men ska nog försöka snart. Tänker så mkt bara... På allt möjligt och lite till... t. ex hur det ska lösa sig med dagisplats. I värsta fall får vi inte en plats förens i mitten av september och + 2 veckor inskolning på det. Då har jag missat en månad av mina studier och Peter kan ju inte direkt ta ut föräldraledighet. Så just nu hoppas jag på mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0