Dagen

Idag har vi hållt igång hela dagen tycker jag. Ser lovande ut ;) Sen var vi till min farmor på kalas då hon fyller år idag. Hon tyckte det var trevligt att få besök och speciellt av sina barnbarn och sitt barnbarnsbarn :D Och Charlie tyckte om att åla i hennes lägenhet då det fanns nytt att titta på :) Sen svängde vi förbi mamma och sven (dom var ju med till kalaset, det är svens mamma jag kallar för farmor) och kollade in kistan mamma gjort iordning åt Charlie. En kista Peter fick när han var liten som nu är tänkt ska bli leksakslåda åt Charlie. Men den ska inte hem riktigt än för jag vet ingen plats för den.

Sen åkte vi hem. Eftersom Charlie fick mat hemma hos mamma (skönt att burkmat finns!) så hade ju han ätit men inte jag och Peter så vi unnade oss att handla på Kennets Hamburgeri (Sibylla). 2 timmar senare är jag fortfarande proppmätt :D

Charlie sover och Peter ser på avatar tror jag :D

Kommentarer
Postat av: Håkan

Gött att ni fick i er riktig mat.... Saknar mitt Kenneth´s

2010-05-15 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0