Usch

Min bebis börjar bli stor! Han är nu mitt emellan storlek 74 och 80. Och det blir jag inte så glad på... Det finns inte så mycket kläder i storlek 80, och pengarna till att köpa nya finns inte nu. Han MÅSTE klara sig i två veckor till. Vilket jag iofs tror han har gör, om inte annat får jag väl tvätta oftare :-P För vi har några bodisar och byxor i 80. Och pyjamaserna är i 74/80 och dom är så pösiga dom kan bli. Det är mest overallen jag får panik över egentligen. Orkar inte köpa ännu en. Eller ja, vi har bara köpt en, men pappa och hans fru köpte en. Och den är den finaste jag sett. Den är blå och svartrandig och är perfekt för att den blå nyanser passar vagnen och den svarta passar åkpåsen :-)

Vart är den lilla bebisen man kunde hålla i en arm liggandes? Nu när han ska sova får bara hans överkropp plats i min famn.

Vi var till Billy, Giia och Thor igår. Thor och Charlie tyckte om att leka. Men dock tog Charlie alltid Thors leksaker :-P tur att Thor inte tog allt för illa upp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0