Uppdatering av dagen

Hmmm, skulle Charlie försöka förklara dagen skulle det låta: "dade dada dede" Han "pratar" betydligt mycket mer nu! Förut har det bara varit när han träffat andra, men nu även hemma. Klättrar gör han lite också. Om jag t. ex sitter i soffan och lägger hans huvud på mina knän så är han tillslut på andra sidan. Eller så går han från att sitta i mitt knä till att försöka ställa sig mot ryggstödet.

Varit till ICA idag, köpt ingredienser till sjukhusdieten. Börjar imorgon. Så imorgon lever jag på soppa och frukt. Ska nog bli bra, kan vara bra för mig som typ bara äter två gånger om dagen. Hoppas gå ned det sista från graviditeten. Finns inga undanflykter nu, han är åtta månader.

Ska snart äta mat, men Charlie bestämde att sova lite underlig tid. För så fort han vaknar är han hungrig, så jag vågar inte börja med maten. Gör det när han är mätt och belåten istället :)

När Charlie somnat i kväll ska jag:
* koka soppa
* diska
* se på grey's anatomy

Charlie har sovit korta pass hela dagen och inte sovit när han ska osv så därför har jag inte "vågat" ställa mig och diska. Bra att Peter slipper se oredan i alla fall :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0