Tystnad

Det är väldigt tyst här hemma nu och då hinner man tänka lite. på alla saker man köpt till Charlie, på alla saker man bara var tvungen att ha osv osv.

Något jag älskar är att Charlie har en snutte. Ja det är jobbigt att vänja av sen, men vad skulle jag göra, han tog den själv ju. Han visade att han ville ha en snutte, det var egentligen bara en filt som skulle ligga över honom när han sov. Snutten gör honom nöjd när han är otrösligt. T. ex om han slår sig, då tar man honom i knät, ger honom snutten och pussar en massa. på två sekunder har han slutat skrika, efter 1 minut är han klar att leka igen.

Önskar att jag hade kämpat mer med napp för tummen kommer bli svår att vänja av, men samtidigt, bra att han har något i alla fall.

Babysittern hade jag inte klarat mig utan. Den gjorde att man kunde diska och laga mat.

Nu är det inte så tyst längre, Charlie ligger i sin säng och pratar så det är väl bara att ta upp honom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0