Tv och salva

Charlie tycker att jag har för lite att göra om dagarna. Det visade han förut idag. Han var röd i rumpan (usch vad han kommer döda mig om 18 år om han skulle läsa det) och då är det ju läge att smörja med en salva som heter något i stil med inotynol eller nått sånt. I alla fall, den salvan har lite knepig konstistens och går knappt bort med tvål från händerna.

Glömmer bort att lägga en blöja som skydd under Charlie, fel nr 1. Sen ställer jag mig och tvättar händerna, Charlie kommer då på att om man sparkar på ett visst sätt åker man nedåt, så jag tvingas att ställa mig framför honom och försöka tvätta händerna. Check. Sen ska jag ha på honom en blöja, blir att fixa det på golvet för hela skötbädden är full i salvan från helvetet. Sen inte nog med det, ungen hade ju fått det över hela benen.

Jaja, en tvättmaskin senare och allt är som det ska igen.

Nu har jag min dejt, TVn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0