Trött och huvudvärk

Usch jag har sån jävla huvudvärk. Dels för att jag är trött eftersom Charlie hade en jobbig natt + att han skriker när han äter mat. Han hittar alltid något att skrika över. Jag är inte snabb nog med skeden, jag är FÖR snabb med skeden, jag erbjuder vatten när han vill ha mat och tvärtom. helt enkelt, jag kan inte göra rätt... Men på sjukhuset åt han lugnt och fint. Hmmm.

Jag är glad över att den här dagen är över snart, och precis som jag visste så fick vi inget svar idag över huvudtaget. Dom tog dom tre bilderna, gick och kollade så dom var tillräckligt tydliga sen fick vi åka hem. Sköterskan sa att vi antagligen får svar till veckan, men det vet jag inte om jag vågar tro på, tog ju tre veckor att få tid till röntgen. Det kommer när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0