Snart fredag

För en gångsskull räknar jag inte ned till fredag. fredagen kommer för fort tycker jag. För på fredag är det dags att röntga Charlies huvud. Jag är glad att bollen är i rullning så vi kan få hjälp, men samtidigt så vet jag inte om jag vill ha svaret. Jag vill ha svaret: "Nej suturerna har inte växt ihop". Sen försöker jag kolla om det är så att nackmusklerna är olika långa, men han kan ju vrida huvudet åt båda hållen. Verkar inte som att det är musklerna heller, men vad vet jag? Jag hoppas på att det är ett enkelt problem som dom löser lätt, men det kan jag ju drömma om. Det finns ju tre alternativ som jag förstått det:
* Suturerna har växt ihop som blir operation
* Musklerna är olika långa vilket leder till sjukgymnastik
* Det är lägesbetingat vilket dom antingen inte gör något åt eller så blir det en hjälm som trycker rätt huvudet.

Ser som sagt inte fram emot fredag. Hur ska han kunna ligga still? Kommer jag behöva hålla fast honom? Varför får jag göra allt "elakt" mot honom. Han har nog redan tröttnat på hur jag snyter honom osv. Hoppas barn glömmer fort.

Kommentarer
Postat av: martina

Men gumman..jag vet att det är jobbigt, men det skulle vara mycket värre om någon annan än du höll i honom. Det viktiga är att du är hos honom! Han kommer inte att minnas något av detta!

Lycka till på fredag! Tänker på er! Kram!

2010-03-10 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0