Sjuka bunten

Jag mår mycket bättre idag, Charlie däremot verkar lite sämre. Men ingen feber ännu så det är ju bra. Dessutom, om ni vill veta så har vi båda ofärgat snor, och det har jag för mig ska betyda att det inte smittar... Använde snorsugen på Charlie nu och det rinner inge mer nu i alla fall. Hosta har han ju fortfarande, men det kan man ju ha lång tid efter att man blivit frisk.

Det positiva med det här måste vara att Charlie äntligen dricker vatten. Köpte ju pärondryck till honom och han drack bra, sen testade jag med vatten och han drack lika bra av den. Det var som om han behövde se hur bra det var att dricka vätska :-P Imorse gav Peter gröten och glömde ge honom vatten under tiden. Så när jag gav honom vatten när Peter och jag åt två minuter senare så bara drack han mängder. så vatten är viktiga saker numera :-P Men det ska vara pipmug utan vakumgrej :-P Kan förstå honom, dom två vi har som är med droppstopp och att man ska suga ut vattnet får man suga sig galen för att få ut en enda droppe. Man blir ju bara törstiga av att kämpa så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0