Saknad och duktig plutt

Saknar Peter idag. Det låter otroligt knepigt nu, men oftast brukar Charlie vara så krävande att jag inte saknar Peter som person mest, utan Peter som avlastning. Men nu är det hans sällskap jag saknar. Hmm, det låter inte rätt, men det innebär inte att jag annars inte saknar hans sällskap, men nu är det enbart hans sällskap jag saknar för Charlie har varit en snäll plutt idag.

Och ätit har han gjort i mängder. Då kanske han inte sover så oroligt som han kan göra ibland. Det har varit en salig blandning idag, välling till frukost, smörgås till mellanmål, köttfärssås till lunch, banan till mellanmål, fiskbullar till mat och välling till kvällsmat :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0