Prommenix!

Vi gick en liten sväng jag och Charlie. Han är ju lite tätt i näsan så köpte saltlösningsnässpray till honom. Han har tidigare fått pipetterna men känns dumt att behöva slänga 80% av dom hela tiden plus att det är ett helvete att få i honom. Han skriker under tiden och han skriker efter. Men med spray gick det bara fint :-)

Skönt att ha ett apotek här på skoghall. Jag vet att man kan köpa på ICA och allt det där. Men jag vill att apoteket ska finnas kvar. Det är bra att man söndagkväll kan få tag på alvedon om man behöver det, men är det måndag klockan 13 går jag till apoteket. För frågar jag på ICA ifall jag ska Ipren eller Alvedon så vet dom inte, men det gör dom på apoteket. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0