Modeblogg Charlie



Tänkte här visa hur billigt man kan klä sina barn och det fortfarande blir fint :-) Charlie har på sig:
Blå manschesterbyxor som kommer från Kapahl men han har fått dom av Tommy som fått dom av en kompis
Svart body med tattootryck från Kapahl, det första plagget Peter bestämde (syns inte för tröjan)
Svart hoodtröja med barbapappa tryck som kommer från samma ställe som byxorna
Röda kostrumpor han fick i julklapp av farmor och farfar

Så för hela Charlies outfit har vi betalat kanske 79 kr, och den bodyn är välanvänd vill jag säga ;-) Varje gång jag vill göra Peter glad tar jag på den bodyn :-) Har faktiskt inte köpt så mycket dyra kläder. En body för 59-79 kr tycker jag inte är dyrt för nu används dom tills dom är utslitna. Köper mycket byxor på Lindex där man köper tre och betalar för två. Peter hjälpte sin kusins sambo att byta däck på bilen, fick massa fina kläder som tack osv osv. Sen alla kläder vi köpte på Gekås för den delen. Sen får Charlie kläder av Lucas och Alvin ibland. Thor och han har ju tyvärr samma storlek hela tiden så varken jag eller Giia kan ge bort kläder :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0