Melodifestivalen och barnkalas

Var på barnkalas idag för lilla T som blivit 4 år. Stor flicka alltså, minns fortfarande när hon var liten och B satte henne i min famn så han kunde titta på akvarium i fred när vi var på Parva Zoo. Lika lycklig var jag för det ;-) Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR barn. Hon blev lite besviken på att vi inte hade med paket, men det gick nog bra eftersom Peter läste saga för henne och N. Sen fick vi även träffa A och L, det var trevligt det :-) (anledningen till alla första bokstäver för att jag inte vet vilka namn jag får nämna i bloggen. Alla vill ju inte stå med i ett blogginlägg trots allt. Brukar inte bry mig om det, men när det gäller barn gör jag det :-) )

Sen åkte vi till ICA Kvantum Välsviken, dom hade extrapris på allt jag gillar :-P Nämligen godis :P Sen blev det att åka hem, slå på melodifestivalen medan Peter nattade Charlie. Fel låt vann, som vanligt. Eller ja, egentligen var det en av låtarna jag gick med på kunde ha vunnit, men inte min absoluta favorit. Jag hoppades på Timoteij och Salem Al Fakir. Men alla fick vinna utom Darin, Pernilla och Ola. Så ja, det gick väl inte helt fel, men inte helt rätt heller. Jaja, får se om vi kommer längre detta året...

Tycker synd om Peter Jöback, han har inte varit med på 20 år för han kom näst sist. Vad händer då? Jo han kommer näst sist. Men sen får man inte se det så heller för det är ju många bidrag han slagit. Så ja, bättre än sist. Men jag tror man måste göra NÅGOT när man sjunger. Antingen dansa eller spela något instrument. Inte bara stå... Jaja, bättre lycka nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Mig och Lukas kan du nämna :P De gör inget.

2010-03-14 @ 11:05:19
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0