Lite skojj

läste en blogg som lyckats ta sig en bra bit bak på FB så jag testade jag med. Detta var vad jag hittade :-D




Bara för att klargöra. Den första uppdateringen är typ nästan precis ett dygn innan Charlie tittade ut. Jag hade ingen aning om vad som skulle hända och kände inget alls. Åkte och handlade, packade upp varorna hemma sen åkte vi till svärmor som fyllt år några dagar tidigare. Sen i bilen på väg hem kom förvärkarna. Då var klockan 18-19 iaf. Sen gick det FORT :-P För 11:04 den 28:e var han ute :-D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Idag kan jag inte ta mig bakåt :-( Jag vill ju ha uppdateringen där jag skrev namn och vikt och sånt oxå

2010-03-16 @ 12:24:24
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0