Jaha

Sen sist har Charlie ätit en massa om någon bryr sig :-P däremot är han inget fan av couscous såvida det inte är sås till :-P Kan förstå honom lite :-) Men falukorv går an det :-) Men tyvärr kan han ju inte få det så ofta för jag vill ännu inte ge för mkt salt.

Peter kom hem PRECIS samtidigt som maten var färdig. Det är skillat. Han visste inte att jag höll på med maten och jag visste inte att han var på väg hem så det var superskillat.

Just nu väntar jag på att Music and Lyrics börjar, en av mina favoritfilmer :-) Annars har jag inte så mycket att säga. Charlie är fortfarande lite trött av sig så han sov ganska mycket idag :-) Men kan ju bero på att vi var borta igår :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0