Jaha

Som många kanske minns var jag till sjukhuset med Charlie för två veckor sedan för att hans huvud skulle röntgas. Nu tyckte jag att jag väntat lite för länge och inte fått svar så jag ringde. Jaha, reslutatet har inte lämnat sjukhuset ännu. Så jävla trött på det här systemet: Först går vi till BVC är orolig över huvudet, dom skickar remiss till gripen, läkaren (förövrigt jättebra läkare, så det har inget med honom att göra) kollar på honom i två sekunder och sen skickar remiss till röntgen. Röntgen ska kolla plåtarna för att skicka svaret till läkaren som skickar svaret till oss. Ursäkta?! Varför skulle vi ens gå genom gripen?

Jaja, sköterskan skulle ringa upp och det får vi hoppas hon gör. Med en bra förklaring dessutom. Men det verkade som att det var sjukhuset som gjort fel nu, inte gripen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0