Jaha

Nu är vi tillbaka igen. klockan tjugo i tio vaknade Charlie. hmm, blir dags att faktiskt ha mobilen vid sängen så jag vaknar av alarmet... Hmmm. Och så tänkte jag att jag skulle försöka hålla Charlie vaken mellan frukosten och lunchen. Jag gav upp för det var bara gnäll gnäll och lite till gnäll... Jaja, får se hur dagen blir :-P Tar nya tag imorgon. Peter är ju bara glad om Charlie är vaken lite längre idag för att då får han ta igen lite förlorad tid.

Googlade på Littelset Pet Shop eftersom det är vad jag ska köpa till pojken som fyller år. Var på deras hemsida och kollade över köpställen. Där stod "Finns där leksaker säljs" okej, då vet jag :-P Tack så mycket :-P Hela hemsidan kändes helt B faktiskt :-P Men får se vad jag hittar till honom. Får se till att spara kvittot bara för det verkar som det är lätt att få dubletter :-P Jag har ju ingen aning om sånt här, Charlie är nöjd om han får leka med en slev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0