Jaha

Min sambo skulle kommit hem igår men så blev det inte. Och inte kommer han hem idag heller. Jaha, that's life. Jag är glad över att Charlie är såpass snäll. 2-3 dagar med honom själv är inga problem för han är alltid snäll och glad. Inte ens när han var sjuk var han för jobbig. så det är skönt. sen gör jag det enkelt för mig dessutom. Lunch får han från frysen så jag slipper stå med det. Middag däremot äter vi tillsammans. Igår var det korv och potatis. Det gick ned det med :-) Men till månadsskiftet blir det att jag ska laga både lunch och mat. Så köper vi några burkar och har hemma om vi ska iväg någonstans eller så. blir superbra det.

Vet inte vad jag ska skriva om egentligen. Det finns liksom inget nytt i min vardag. Charlie ålar bakåt lite smått men det är inte intressant tycker han för han vill framåt ;-) Men igår tyckte han mycket om att ligga på golvet. Det är ju bra det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0