Godmorgon

06:30 tyckte Charlie att det var morgon i morse. Hmmm. Okej då.. :P Men jag ska lägga mig i tid ikväll så jag orkar med en till morgon :-P Jag får vara nöjd faktiskt. Finns barn som tycker att det är morgon klockan 5 :-P Nu sover han igen, men tror inte han sover så länge nu för vi tog en lugn morgon så han är nog inte så trött :-P Det är nog bara bra om jag kommer upp tidigare på dagen :-P Men roligt är det ju ändå, i början sov charlie till 6-7 och man fick vara nöjd. Sen började han sova till 9-10 och vi tyckte det blev så jobbigt för han var vaken längre och längre på kvällen och han sov längre och längre på dagen och jag har ingen klocka i mig som säger "dags att gå upp nu" därför sov ju jag lika länge som honom plus att jag inte fick egentid på kvällen så då tog vi ju tag i hans matrutiner och väkte honom på morgonen. Det var inte så jobbigt, jag ställde klockan och han vaknade innan mig av den ;-)

Och nu, när jag slutat bry mig för han vaknar mellan 7:30 och 8:30 då vaknar han tidigare och tidigare för varje dag :-P Men som sagt, jag bryr mig inte, så länge han vaknar tidigast klockan 6. Försökte söva om honom, men nej, han skulle vara vaken :-P Då fick det bli så då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0