God morgon

Jag har redan hunnit med:
* Ge Charlie välling (han blir för mätt på gröt på morgonen)
* Byta blöja (fast det gjorde jag innan vällingen)
* Morgonmys i sängen (trött mamma när Charlie väljer att gå upp sju)
* Duscha
* Ta Farmville

Ja det var allt. Men ändå rätt bra tycker jag :-D Charlie får gärna fortsätta gå upp så här tidigt, för då innebär det att han somnar tidigt och jag tycker om att ha några timmar för mig själv på kvällen. Det är inte viktigt för mig att äta frukost och dricka kaffe i fred, men jag ser gärna på TV i min ensamhet klockan 7 på kvällen :-D

Jag har alltid varit morgonpigg tidigare, men sen vi flyttade hit ändrades det. När jag gick i femman gick jag upp tidigt, bodde närmast skolan och var där först. Jag var samtidigt en kvällsmänniska, hur det gick ihop vet jag inte, men nu har jag blivit kvällspigg och morgontrött. Skulle gärna få vara åt andra hållet :-)

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hur kan han bli för mätt ? De är väl bara bra om han står sig länge :)

2010-03-08 @ 20:48:47
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

SV: Men de står ju att han blir för mätt på gröt på morgonen, de är den biten som jag inte fattar :P Hur kan han bli för mätt för något på morgonen ?

2010-03-08 @ 23:04:39
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0