Ger upp

Det är tyvärr så att Lindah har rätt. Den perfekta barnvagnen finns inte. Så nu har jag nya krav :-P Den ska vara liten ihopfälld :-P För att hitta en lätt vagn med bra viloläge verkar svårt :-P Så då får jag istället hoppas på att man kan hitta någon som är liten ihopfälld så man kan bära den ned för trappen :-) Så när det börjar närma sig får jag och Peter åka till barnens hus och kolla lite. Då får man ett hum om vilka/vilken vagn man vill ha och sen får man kolla blocket när man kommer hem :-)

Egentligen, vore det inte för den jävla halvtrappen så är min vagn den bästa för mig! Och ALLA som provkört den säger att den är lättkörd. Alla klagar ju över 4 fasta hjul, aldrig varit några problem med den här vagnen. Men då har ju heller inte Charlie blivit så tung än. Blir nog värre när han väger 15 kg :-P

Så funderar nästan på om man ska satsa på rörliga hjul fram. MEN då ska det vara av ett BRA märke. För annars tror jag bara det krånglar. Men men, blir att kolla runt lite. Just nu vill ju Charlie sitta vänd mot den som kör vagnen så det är ju inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0