födelsedagar

Vad är det med mars och födelsedagar? Vad gör alla människor i juni egentligen? Dessa ska man komma ihåg (helst iaf) att gratta under mars månad:
* Styvsyster
* Styvkusin
* Morbror
* Syskonson
* Charlies kusin Lukas
* Charlies kompis Alvin

Och inte nog med det, detta var för detta året, nästa år är det en till. Fast sommaren är nog fortfarande värst. Känns som alla fyller år mellan Maj- Agusti

Maj:
* Bonusmamma
* Bonusfarmor (alltså svens mamma som jag kallar farmor)
* Lillasyster

Juni
* Storasyster
* Svärmor
* Peters mormor
* Charlie

Juli
* Sven
* Syrrans gubbe
* Svägerskans gubbe

Agusti
* mormor
* mamma

Och då har jag säkert glömt någon :-P Fast april är faktiskt lite illa också för på Peters sida fyller då 3 personer år på loppet av en vecka. Och en av dom är Peter him self :) Det värsta är att vissa födelsedagar minns jag skitbra. Alla mina syskons och även mina föräldrars. Men min bonusmammas och min bonusfarmors glömmer jag JÄMNT! Och Juli kan jag inte komma ihåg ett enda datum i. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Giia

Du glömde ju mig ju! Jag är ju fan nästan släkt i alla fall! :P Haha!

2010-03-18 @ 11:20:49
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0