Fick se porr istället för barnprogram

Aftonbladet

Alltså ursäkta mig, på tisdagsmorgonen bänkade sig ungar framför TVn och fick se Playboy chanell istället för barnprogram. Beklagligt ja, men hur många bara lämnar ungarna framför tv:n i två timmar? Ja man sätter på TVn och gör frukost eller tar en dusch eller vad man nu gör, men att lämna dom obevakade i 2 timmar? öööh nej. Och hur många barn ser på TV en tisdagsmorgon? Jag brukade kolla ½ timme varje morgon när jag var 10 år typ. Såg på lattjolajban i nyhetsmorgon. Jag satt inte från klockan 5-7.

Så hur stor skada är skedd? Och om jag fattat det rätt så är Playboy chanel lika porrig som vilket drama som helst som innehåller en sexscen. Det är verkligen inte mycket att hetsa upp sig över. Sen kanske man ska se till sin barn framför TVn istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Playboychannel är inte alls som vilken dramafilm som helst. Det visas "rosa" i den kanalen och absolut inte okej för barn att titta på. Föräldrar ska kunna känna sig trygga med att sätta sina barn framför TV:n en stund. Ingen skam i det.

2010-03-18 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0