Diskat

Nu har jag diskat disken sedan igår, grattis till mig. Charlie sover som alla kanske förstår :P Ska snart börja på lunchen. Blir köttfärssås och spagetti. Så jag gör köttfärssåsen tidigare så jag inte ska underhålla en Charlie samtidigt. Spagetti är lite enklare att koka med småbarn :)

Sitter och funderar på jacka till Charlie. Peter fick ju som sagt 290 kr över när han lämnade in lotto (han fcik bara lämna in lotto om han vunnit och det hade han ju ^^) och jag vill nog att dom ska användas till en jacka. För som det ser ut nu så sitter Charlie i vagnen eller så sitter han i bilen. Bilen är varm och i vagnen har han benen under en åkpåse så en overall känns bara elakt. Funderar på antingen en softshell jacka eller en skaljacka. Skaljackan verkar lite bättre för den ger ingen extra värme utan det får man sköta själv, men den är vind och vattentät och vi behöver åtminstonde en vindtät jacka eftersom han vägrar att luta sig tillbaka i vagnen vilket gör att det blåser ju på honom.

Blir antagligen polarn o pyret, inte för att jag är märkesnörd utan för att dom har bra kvalité. Funderar på att köpa den i storlek 86 så har han till hösten också. Vi får se. Overall är inte så toppen till Charlie för den är för lång i armarna, passar bra över bröstet men för kort i benen ;-)

Kommentarer
Postat av: Giia

Jag har köpt massor med nya ytterkläder till Thor, så nu har jag en PoP-jacka som han inte kommer att använda om ni vill ha den? :) Kan skicka med den med Billy när han åker hem igen. Han åker ju hit i en vecka om två veckor :)

2010-03-29 @ 11:53:52
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0