Dagen

Började med att jag fick sovmorgon, inte dåligt det du :-) Sen var det dags att göra sig iordning inför födelsedagskalas för min systerson. Åkte till Toys'r'us för att köpa presenten, hittade snabbt rätt hylla och chansade lite. Vid samma hylla fanns även maracas och Charlie älskade att leka med Lucas så han fick egna. Öppnade dom när vi slog in paketen till födelsedagsbarnet så han fick leka med dom i bilen. Han somnade mitt i leken dock ;-)

Sen kom vi påtok för tidigt eftersom jag hatar att komma sent. Tänkte först svänga in till mamma för jag vet att folk hatar att folk kommer för tidigt. Men bilen stod inte där så vi åkte direkt till syrran. Dom hade heller inte bilarna hemma men vi chansade, och visst var dom hemma :-) Födelsedagsbarnet blev nöjd, han hade inte figurerna sen tidigare så det var bra. Sen visade han sina fina presenter han fått tidigare.

Sen snattade vi med oss lite vatten också. Slippa koka är bra skit :-)

Charlie somnade fint i bilen hem och sov gott hela vägen till parkeringen :-)

Sen har vi nog bara suttit i soffan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0