Biggest Loser

Är ett av mina favortprogram. tjejen som åkte ut idag hade gått ned massor i vikt och hon blev mycket finare. I ansiktet. Jag tror det handlar om att hon mår bättre i sig själv och därför är gladare och därför blir snyggare. Tror inte det handlar om kilona utan om självkänsla. Nu säger jag inte att man inte ska vara smal, men man kan vara tjock och snygg också, bara man tycker det själv.

Har en i min närhet som går ned i vikt nu och hon blir finar eoch finare för varje gång man ser henne. I ansiktet. Vilket är konstigt eftersom ansiktet är detsamma. Men det handlar just om utstrålning. T. ex jag tycker att jag är snyggare när jag har fina nya kläder på mig för att jag trivs.

Så det handlar inte så mycket om vilken storlek man har, bara man tycker om sig själv. Nu går ju faktiskt inte så många ned i vikt för att dom ska bli snygga utan det handlar ju oftast om hälsan. Men jag tycker det är roligt att tänka på.

Och BTW, vuxenpoäng till mig, jag hoppade över två program jag kunde tänkt mig att se idag för att diska. Och tur var väl det annars hade jag drömt marddrömmar om det jävla diskberget. Skulle ju egentligen diskat igår med Charlie sov så ytligt så jag vågade inte. Och för andra natten irad somnar han av sig själv i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0