Avklarat

Ja, allt som behövde göras idag är avklarat. Jag hann med bussen till stan, jag kom sjukt mycket för tidigt till sjukhuset, men bättre tidig än sen. Vi gick från stan till sjukhuset, kunde åkt buss, men lite ska man väl motionera :D Röntgen gick bra, dom tog tre bilder och han blev ledsen först vid sista bilden så... Duktig grabb. Sen skulle han äta innan vi åkte hem så vi gick till Cafeterian. Då kommer mamma där :-P Så Charlie fick bjussa på en kram men det var han inte så sugen på :-P

Sen tog vi bussen hem, behövde bara vänta i 20 min. Sen somnade han på bussen hem så vi gick in på pekås och köpte frukt :-) Sen kom vi hem runt klockan 4. Efter en hel dag i barnvagnen nästan njuter Charlie i fulla drag av att vara i gåstolen.

Hur fan tänkte dom när dom gjorde hissarna på sjukhuset? jag fick precis in vagnen och sen fick jag hålla in skötväskan annars stängdes inte dörrarna och jag fick trängas på ena sidan av vagnen. Och varför så invecklade skötbord? Nej nu har jag mkt att klaga på känns det som ;-)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vad skönt att de gick bra på sjukhuset. Nu håller vi tummarna att resultatet kommer snabbt och är bra

2010-03-12 @ 18:09:06
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0