Äntligen

Idag ska jag och Charlie äntligen på babycafé igen. Först blev både han och jag sjuka en onsdag, onsdagen efter var han inte helt frisk, onsdagen efter det så rann näsan en massa. Även om jag visste att han var frisk ville jag inte att någon skulle få för sig att han var sjuk och bli arg på mig för det. Och nu senast orkade jag inte. Men idag orkar vi :-)

Peter kom hem igår kväll och sen i morse var han tvungen att vänta ut vilotiden så vi fick en mysig morgon. Charlie fick både mammamys och pappamys. Det är så kul att se Peter med Charlie för han är verkligen en toppenpappa. Det finns ingen bättre. Jag visste att Peter skulle bli en bra pappa, men såhär bra! Han och Charlie har världens bästa kontakt, nästan så man blir lite avundsjuk, men samtidigt bra för skulle jag vara borta en kväll skulle Charlie inte gråta en massa efter mig. Så jag är inte lika låst som många andra. Superbra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0