20 timmar senare...

hmmm, igår skulle jag koka soppa. Meeen Charlie somnade tio över åtta, Peter ringde runt 20 över åtta och klockan nio skulle jag se på TV. Så, klockan tio på kvällen ställde jag mig med det. Inget smart drag... Skulle ju diska efter också, HAHA, klockan halv tolv på natten eller? Nej det fick bli imorse. Men jag har diskat i alla fall.

Charlie vaknade klockan 7:30 idag, det tidigaste han vaknat självmant. Jag tänkte för mig själv, klockan är runt nio, dags att gå upp. Och jag kände mig fit for fight, inte trött eller så. Kollar klockan på micron när jag ställer in gröten. 7:40! och jag är pigg? Låg ju inte ens och drog mig i sängen som jag brukar. Oj oj oj då.

Charlie fick gröt till frukost och jag min soppa. Mmmm, eller inte. Om det inte hade varit för dom gröna bönorna hade den varit super! Sen sov Charlie lite, eller ja ganska mkt. Trött stackarn.

Sen fick han fruktpure och jag åt en sur clementin. Nu väntar jag på att han ska vakna igen så han ska ha lunch. Antingen är det förkyldningen som gör att han sover så eller så är det att han håller på att lära sig att klättra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0