Vinden

Som jag skrivit ska vi antagligen flytta. Idag får vi svar på det förhoppningsvis. Hoppas ni alla håller tummarna åt oss :D Därför har vi börjat med att rensa vinden, av den enkla anledningen till att det behövs varesig vi flyttar eller inte. Av typ 20 kartonger har vi sparat kanske sex, så det var nödvändigt oavsett :) Men nu finns det inget skräp kvar där uppe :-)

Igår var vi på kalas :) Min syster fyllde år samtidigt som hon tagit examen :) Så det blev dubbelgrattis :-) Sen har hon världens skönaste trädgård att sitta i, baksidan var i skugga så man behövde inte oroa sig för mycket över Charlie. Självklart smorde vi in honom innan, men det var ändå skönt.

Idag ska Charlie till folktandvården som jag redan nämnt, annars är det inte mkt som ska göras. Jag ska snart göra lunch och sen ska jag även ta fram mat till middagen, idag blir det rödspätta. Så jag ska förbi affären och köpa potatis också efter tandläkaren. Undra egentligen vad dom ska göra där? Har svårt att tänka mig att dom ska kolla noga på hans tänder, det känns mer som dom bara ska informera mig så jag gör rätt eller nått. Eller jag vet inte :P

Kommentarer
Postat av: Theres

Är det inte helt bestämt att ni ska flytta? Kram

2010-06-07 @ 11:21:50
URL: http://theresjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0