VI SKA FLYTTA!

Tjoho tjohej, nu är det klart, vi ska flytta :) Någon gång under sommaren :D Superduperbra :D

Charlie kommer få eget rum och vi kommer ha ett datarum :D Köket kommer inte vara i anslutning med något sovrum + att vi ska få mammas diskmaskin :D Tjohej! Och jag får en egen toalett att ha mina sminkgrejjer på. Jag och katterna ska vara där. Och det finns badkar :D Sen är det GÅNGAVSTÅND till stan :D Tjoho! No more bussar för att köpa skor :D Plus att det är nära till en hammaröbushållsplats som jag kommer behöva då jag ska ha praktik :D

Ja, det var det positiva jag kommer på nu, men det kommer nog mer. Just det ja, gångavstånd till Mariebergsskogen + att det är supernära "Orrleken" som är jätteroligt för barn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0